kubra2608 Sezeryan olacak gibiyim.Bizimki hala dönmemiş bile.38+1 im 😅Kilosu da 3700.Doktor 1 hafta daha bekleyelim ona göre gelmezse hala sezeryan yaparız dedi.Ama sezeryanı nasıl olsam bilemedim.Belden uyuşturma da korkarım gibi geliyo sizce hangisi iyi 😊
Hanife_ikranuR kubra2608 bende 39+1 de yattım 2 sene önce hastaneye 39+2 de zorunlu sezeryan oldum açılmak vardı ancak bebek sıkıştığı icin genel anesteziyle sezeryan oldum o kdr sorunlu değildi sadece öksürük de gülmekte hapsirmakta ve emzirmekte sorun yaşadım gaz sorunum olmadı mesela inşallah 2. ’ye hamileyim bundan çok korkuyorum doğum zamanı geldiğinde belden uyuşturarak yaparlarsa diye
Eymenimmmm kubra2608 spinalde korkulcak hicbisey yok doktorlarda spinali oneriyo bebek dha az ilaca maruz kaldigi icin bnm ilk dogumum spinal sezeryandi iyikide oyle istemişim sadece dokumalarını hissediyosun 0 acı bebeginin ilk ciktigi ana ilk aglamasina ilk karşılaşmaya sahitlik etmek istemezmisin
Zeysareannesi kubra2608 bence spinal çok konforlu hem bebeğimle hemen temasın oluyor hem de kendindesin herşeye şahit oluyorsun öncesinde de sonrasında da. Yine de siz bilirsiniz tabiki kişiden kişiye değişir 🌸
kubra2608 Eymenimmmm isterim tabi sadece onun için spinal mi olsam diyorum ama makas sesleri dokunmalar filan o açıdan da genel mi olsam dedim.Ama dediğiniz gibi spinal daha sağlıklı sanırım.
Eymenimmmm kubra2608 kendini onlari düşünüp kokutma sadece bebegine odaklan rahat olmaya çalış inanki makas seslerini fln hiic hatirlamiyorum duydugumu zaten basinizda bisürü doktor hemşire oluyo heryerde oylemi bilmiyorum ama bn dogumdayken stajer vardi bikactane muzik degistiriyolardi sürekli biri başımda konusuyodu sorular soruyodu eminim o an osesleri duymassin bile taki bebegin aglayana kadar 😍 o ağlayınca bütün sesler kesiliyoda ameliyathanede çit ckmyo sanki kendini basarabilirim korkulcak bisey yok diye motive et hayirlisiyla atlatirsin inşALLAH
kubra2608 Halimer çatı muanesinde kemik var dedi kilolu olursa zor olur senin için dedi o yüzden 40 haftaya kadar beklemek istemedi 1 hafta daha bekleyelim dedi çünkü haftada 400 gr filan almış 🥺Bekledikçe kilo alacak benim için zor olur.Zaten pek de gelesi yok 😅
Hanife_ikranuR kubra2608 ilk i genel oldum spinali bilmiyorum ki izlediğim beline iğne vuruyo beni korkutan o iğne ve verdiği his nasil bisi hiç bilmiyorum
Halimer kubra2608 benımkıde öyle dün gittm 37+3 haftaya tekrar cagırdı benimkide 9 günde 400 gram almıs fazla alıyor ama doktor normalmiş gibi konusuyor fakat ablam 38 in sonunda oglunu dogurdu 3250 hemde bizimkiler dogana kadar daha tosbik mi olcak amlamadım kı
Eymenimmmm Hanife_ikranuR inanın göründüğü gibi korkulcak bisey degil tabiri caizse sinek ısırığı gibi acısı zaten hemen etkisini gosteriyo ayaklardan basliyo uyusma
kubra2608 Halimer valla bekledikçe artıyo kiloları.Çatınız müsaitse doğum yapabilirsiniz ama kemik varsa veya darsa kilolu doğurmak zor olur 🥺
Hanife_ikranuR Eymenimmmm ayyy sen ne güzel Abla diyon bazılar biri bi yerden cekistiriyo karnına bastırıyorlar dikişi hissediyosun kesimhane gibi ben ankaradayım tip fakültesine gidiyorum inşallah benimde doğumum nasip olursa hayırlısı neyse onu yapsınlar
Eymenimmmm Hanife_ikranuR yok canimya ne çekiştirmesi hissetmesi zaten ayakucundan göğsüne kadar uyusuksun bnm tek hissettiğim çıkartırken gogsumun ortasinda bi baski hissettigimdi ozmnda derinderin nefes al dediler anlik biseydi zaten korkulcak hicbisey yok gercekten bazilari abartarak anlatiyo yada oylemi denk geliyo anlamadim ama allah’a sığın dua et dimdik güçlü kokmadan gir doguma ALLAHIn izniyle korktugun gibi olmadigini anlarsin
Hanife_ikranuR kubra2608 bilmiyorum ki vala anlatanlar var ayak parmağın hemen titreşime geciyo diyolar sonuçta omuriligine sokuyo iğneyi
Hanife_ikranuR Eymenimmmm ay inşallah canım benim yakınımdakiler bi kaç kişi böyle oldu uyuşturmadan kesiyolar senin canının acısını önemsemiyorlar oldum oldum dirildim insan bunları dinleyince korkuyo
Eymenimmmm kubra2608 âmin amin inşALLAH cnm RABBIM tum hamilelere hayirla saglikla bebislerini kucaklarina almayi nasip etsin inşALLAH 🤲
kubra2608 Zeysareannesi herkes spinali öneriyo spinal olurum herhalde bende.Korksam da korkunun ecele faydası yok 😅
Eymenimmmm Hanife_ikranuR yok cnmya olurmu öyle şey zaten spinali yaptiktan sonra test ediyolar nereye kadar uyusuksun diye korkma