emre25asl bende 30. Haftadayım başımın agrısından duramıyordum özellikle böyle akşama doğru bi yorgunluk halsizlik gözlerde batma yanma oluyordu . Dün sağlık ocağında rutin kontrolüm vardı kan idrar verdim . B12 çok düşük çıktı , kanım 9 düşmüş , idrar da iltihap çıktı . Baş ağrısına sebeb kan düşğklüğü ve b12 eksikliği dedi doktor . İğne verdi b12 eksikliği için . Altibiyotik verdi iltihap için bakalım akşamları olan yorgunluk ve baş agrısı geçecek mi. 3 kutu verdi b12 iğnesini 1 kutu her gün 2. Kutu haftalık 3. Kutu aylık olacakmış