Canım ben de 17de oldum eşimden bulaştı o kadar dikkat etmemize rağmen. Çok korktum korona diye ama değildi çok şükür belirtiler o yönden olmadı. Ne yaptım C vitamini takviyesi aldım burnum çok tıkanık rahat edemiyordum hiç doktor tavsiyesiyle burum spreyi kullandım bir de başım çok ağırıyomca bi iki kere parol içtim onun dışında bol bol meyve tavuk suyu çorba ve en az 3lt su çok iyi geldi. Takviyeler için değil mi ama sprey ve ilaç için mutlaka doktoruna sormalısın geçmiş olsun canım iki hafta geçti benim hala burnum tam açılmadı.