Selamlar , ben 6 haftalık gebeyim ve bir haftadır 0 iştahla yaşıyorum. Aç karna kusuyorum ve bulantılarım hiç dinmiyor. Çok keyifsizim ve asla acıkmıyorum. Evde pişen yemeklerin kokusuna bile dayanamıyorum. Bugün ağlayarak kustum:( Bu durum normal mi ?