Hanife_ikranuR Kızlar ikili test oldum kan veriyoruz kan sonucun e nabizda gördüm ama hic bisi anlamadım iki degerde de tikler var ama ne anlama geldiğini anlamadım içimizde doktor vs bilgisi olanlar varsa bi bilgilendirebilirmi papp-a 202.0 beta hcg 29507
esraizmirli Hanife_ikranuR evet canım direk gidip hastaneden almanız lazım grafiği doktorlar da grafik olmadan yorum yapmaz zaten
Hanife_ikranuR esraizmirli anladım ilk gebelikte normal demişti bundada bisi yoktur heralde içimi karartmayim bari
esraizmirli Hanife_ikranuR yok canım aslında yaptırmaya bile gerek yok doğruluk payı düşükmüş çünkü ben çok kişi duydum down sendromlu dediklerini ama çocukları sapasağlam doğdu anca kadınlarım hamileliği zehir oldu o yüzden en önemlisi detaylı ultrason
Hanife_ikranuR esraizmirli hmmm bende çok duydum inşallah sapasağlam kucagimiza almayı nasip eder rabbim