Arkadaşlar benim ilk doğumum Sezeryan oldu fakat arası 3 buçuk yıl geçti şuandada 34 haftamın içindeyim fakat normal Doğum istiyorum doktorum o riski almam ben yaptıramam diyor ama bende normal yapmak istiyorum sizlerden bu konu hakkında bilgi alabilirmiyim