Kızlar merhaba 24.haftaya girdim ama 3 gündür ayak bileklerin aşırı derecede şişiyor çok tuzlu tüketmiyorum çok ayakta da durmuyorum klasik ev sil süpür işleri o kadar ama çok ağrım oluyor bütün gün topuklu üstünde gezmişim de basamıyormuşum gibi nasıl çözüm buldunuz ödem şikâyetlerinize ve erken degilmi bu kadar ödem için