Ebru0600 ben yandan çıtçıtlı uzun ve kısa kol bodyler aldım yenidoğan ve 1-3 ay olarak, alt patikli ve patiksiz aldım 3 tane tulum aldım, eldiven,önlük,bere aldım. 1 tane hastane çıkışı 10lu ve 5 Li aldım . Astronot tulum aldım benim doğum aralığın sonu ocak başı gibi canım