Arnavutköy devlet hastanesine randevu aldım 4 buçuk aylık hamileyim cinsiyet belli olmasına rağmen söylemiyolar ultrason görüntüsü vermiyolar bebek hakkında hic bir bilgi vermiyolar herkeste de böylemi yoksa sadece bu doktorun azizliğinemi ugradım devlet hastanesine giden arkadaşlar bilgi verebilir misiniz ?