Bebek12 canım benimde kan uyuşmazlığı vardı. Her kontrolünde doktoruna hatırlat , bi kaç kez tekrar edecek o testi. Benim de her seferinde negatif çıktı. 28. Hafta da kan uyuşmazlığı iğnesi oldum. Bebeğim doğdu onunda kanı negatif olduğu için doğumdan sonra iğne olmadık. Kanaman olmadığı sürece endişelenme.