DidemYldrm Mucizem38 ilk gebelerin 13 hafta da hissetmesi imkansız gazdır o bebeğin hareketleri kesesini bile sallamaz o zamanlar
Mucizem38 Ben seyirme şeklinde hissediyorum bide bir duygusalım ki anlatamam eşim ne dese ağlamaya başlıyorum
Busram23 Bende hıssetmedım ama sankı az bı kıpırdı oluyo emın degılım ılk kızımı 14haftalıkken hıssetmıstım
ardengunes 13+5 haftaligim ilk seyirmelerim vardı artık dokunuslarini bile hissediyorum meleğimin 🙏😇😇😇💕
Nurayuzun Seyirmeler oluyor ama herkes bebek değildir diyor okadar istiyorum ki hissetmek... birde hanimlar cinsiyet öğrenen oldu mu doktorum yorum yapmadi bize bi dahaki ay net ogreniriz dedi