Benimde 5 gün vardı dogumuma hoş hala dogurmadim 40.haftadsyim şuan geçen hafta bende de tat koku sifir di test verdim pozitif çıktım ama burnuma sirkeli su çektim şirketle gargara yaptım çok az içtim geri geldi deneyin derim test verdiğim gün iyileştim resmen 😊 Rabbim hepimize acil şifalar hayırlı idogumlar nasıl etsin