Merhabalar🤗 12. Haftalarda doktorumuz %90 kız dedi.Hatta bana 3 ayrı doktor kıza benziyor dedi. Bende buraya cinsiyetimiz belli oldu diye yazdım hatta bir sevinçle.Sonra benim 2’li test sonucum kötü çıkınca fetal DNA test yaptırdım. Bugün sonuç geldi. Bebeğimiz çok şükür iyi. 🙏Ama cinsiyet Erkek. Oğlum olacak 🥳 İnşallah bir daha değişmezse tabi 🤪