Asenabal canım aynısını aynı haftalarda yaşadım çok kötü oluyor eğilmek doğrulmak işkence gibi, zeytinyağı veya kantaron yağıyla eşim her akşam yatmadan masaj yaptı, masaj yaparken de acıyor ama braz dişini sık, özellikle parmağıyla tam ağrıyan yere yaptır, sonra sonra geçti benimki,ama braz uzun sürmüştü 2aya yakın çektim o acıyı, doktorum masaj ve sıcak su torbası önermişti, normalmiş, vücut kendini gebeliğe uyum sağlarken olablyormuş, o kengi olan yer tam kasların brleşim yeriymiş,Son aylarda da olablr dedi ama çok şükür şimdilk bişe yok 28.haftadayım şimdi, inşallah olmaz bir daha.
Sana da geçmiş olsun canım