Yasanixxxx Kızlar bebekleriniz kac kilo suan 3100 gram dedi doktor bugün normal dogum yapacam aynı kilodamı doğar..
Elfmstfa13 Yasanixxxx banada geçen gittiğimde 3200 dü normal dedi gelişimi gayet iyi demişti bence kilosu da gayet iyi