afrasil Glsm6161 klomen , femara , çatlatma iğnesi falan denedin mi ? Çakşır kökü suyuna bak istersen youtubede var Nar , incir , havuç tüket bol bol kürü de yapabilirsin Her ay mi ayni sey oluyor ? Hayıt otu kullanan çok duydum
Glsm6161 Canım ben bir ay çatlatma iğnesi oldum bu ay 14. Gün bugün negatif testim şimdi hasta olmayı bekliyorum iki ay ara verecem kendim doğal deneyecem hayıt tohumu aldım Bu havuç ve incir ne zaman başlanıyor bir bilgin var mı
afrasil m060918 canım adetin 3. 4. Günü başlayıp yumurtlamayq kadar galiba . Onu çektirip ballq karıştıran da var çay gibi demleyende . Youtubeye bak istersen kullanmadım yanlış bilgi vermeyim . Prolaktinim tam sınırda diye aldım evde duruyor .
afrasil m060918 hayıt otunu kullanırken dikkat edin prolaktin yükseltiyormuş prolkatinine baktın mı ? Benim prolaktin 23 olduğu için hayıtı aldım duruyor . Ben çay gibi demlendigini biliyorum 1 bardak sıcak suya 1 tatli tatlı kaşığı hayıt . Ben 2 sekilde aldm hem cay gibi hem cektirdim balla karıştırıp yiyecektim ama korktum prolaktinim yükselir diye kullanmadım 23 olduğu için
melekxvedat Benim malesef çatlamıyordu iğne oldum Benim 8. Günüm birkaç gün sonra test yapacam ilk denemem hayırlısı olsun İnşallah hayırlı sonuçlar alırız