Merhaba ben 8+3 ikizlere hamileyim ama iki gündür ara ara hem karnımda hem belimde ve vajinamda ağrı mı batma mı bilmiyorum ama bir şey var kanamam olmadı hiç bu zamana kadar . Gecede sırt ağrısından uyuyamadım bilen var mı ? Üşütme ya da enfeksiyon olabilir mi ? Ama idrarımda yanma filan yok . Yoksa 8. Haftanın normal belirtileri mi ?