Merhaba ilk adet geciktiğinde idrar testi silik çıktı o gün gece kan testi yaptırdım beta 255 çıktı 48 saat geçmeden tekrar yapıldı 418 çıktı ve doktorum iyi konuşmadı neyse ben tekrar gittim başka bir doktora 48 saat sonra beta 988 çıktı doktorum değerin gayet normal dedi ultrasona aldı bence bi sorun yok falan dedi 48 saat sonra betam 3235 olmuş o hafta cuma tekrar gittim doktora ultrasona aldı iki kese gördüğünü ama birinin kanama da olabileceğini yanılttığını söyledi 10 gün sonra tekrar gelmemiş söyledi aranızda ultrasona böyle görünüp sonradan heriey yolunda giden varmı ben çok tedirginim hiç rahat tutamıyorum içimi bu arada bugün 5+4 üm gittiğim her doktor bana umutlanmamam gerektiğini söylüyor ilk gebeliğim