Esdseda Hayırlı olsun bu arada Hoşgeldin sende aramıza❤️ Bence büyük olması dha iyi benm henüz ilk gebeliğim ama bi tanıdığmızn kızı 5yaşnda küçük bebeği var bide 1yaşına girdi büyüğü bilmediği için hep kıskanıo siz onu seviosunuz beni sevmionuz onunla ilgilenionuz ona alıosunuz eşya hep vs ama öyle değl tabi annesi her ikisinede hatta büyüğüne dha çok alıo kıskanmasın diye ama anlamıo tabi o yüzden sizin oğlunuz büyük o kendisi bile bebişi sever büyütür bakar . Biz 2kardeşiz benm kardeşimde o yaşlarda hep komşunun bebeklerini kucaklar bakardı bizim eve getirrdi herşeyyle ilgilenirdi oynardı tereddüt etmeyin bence karnınız büyüdükçe annesinin karnını kardeşim diye seven çocuklarda var karnınızdayken büyüdükçe alıştırabilirsiniz kardeşinle ilgilenirmisin oynarmısın ona bakarmısın o daha çok küçük abisi olacaksın onu koruyacaksın gibi dha güzel olur İnşallah 🙏👍