Herkese merhaba, hayırlı cumalar💜
Nasıl anlatacağımı da bilmiyorum daha doğrusu nasıl tarif edeceğimş ama umarım anlatabilirim🤦🏼♀️ günlerdir bi iç sıkıntısı yaşıyorum sanki kollarımda bile dermanım yok bi sızlama hissediyorum psikolojik mi bu ağrı hissiyatı bilmiyorum kendimi cok mutsuz hissediyorum, dua okuyorum dinlemeye calısıyorum yürüyüs yapıyorum ama geçmiyor🤦🏼♀️ suan 32.haftama girmek üzereyim benim gibi olanlar var mı yardımcı olursanız cok sevinirim😪😪