elifulsl Zekiyedag 29.haftadayım hala aşırı mide yanmam var. Reflü ilacı kullanıyorum mecburen. Sizinki ilk aylardan sonra geçer inşallah
Zekiyedag elifulsl insallah sizde oyle🙂 bende midemde sorun vardi hamile olmadan once simdi daha da artti cok kotu hic bisey tuketemyrm 🙁
elifulsl Zekiyedag kullandığım ilacın adı pulcet. İsterseniz doktorunuza soru. Gerekiyorsa size de yazsın. Böyle devam ederse yemek boruna zararı olabilir demişti çünkü doktorum bana. İlacı içtiğimde çok rahatlıyorum. Sabah aç karnına içilen bi ilaç. Bi danışın isterseniz 😊
Zekiyedag Banada pronaks diye bi ilac yazdilar ben hamilleikte ilaçlarin zararli olacagini dusunerek kullnmyrm sadece gaviscon şurup arada bi cok kotu olnca alyrm o kadar 🙁