busra_55 Anne ve anne adayları, 20 +4 olduk çok şükür her gün böyle kelebek uçması gibi hafif el çarpması gibi hissediyorum acaba gaz mi diyorum her gün de olmuyor ama siz ne dersiniz hareket bile olsa bu durumu her gün hissetmemem normal midir?
Bsk-12 Ben de 21+2 deyim şimdiye kadar iki defa herhalde bu bebeğin kendi hareketi dediğim hareket oldu onun dışında hiç bişey yok ve biraz üzülüyorum sanırım sürekli hissetmek istiyorum ilk gebeliğim geç hissedilir demişlerdi ama ben bu haftaları bekledim hep kendini hissettirir diye hala bişey yok nerdeyse