Merhabalar pazartesi günü bebek odamız geldi o günden beri havalandırıyorum ama kokusu asla çıkmadı. Haliyle ben de kıyafetlerini yerleştirmek istemiyorum koku sinmesin diye. 36+3 hamileyim artık az da kaldı bir an önce yerleştirmek istiyorum sizler oda geldikten nne zaman sonra yerleştirdiniz? Kokusu nasıl kaç günde geçti