Busra9290 Yemek mi kuruyemiş meyve falan mı?Aksam yemek yiyiyoruz zaten oglende yemek yiyiyo musunuz?
Pelinh46 Busra9290 Merhaba. 6 haftalık gebeyim. Günü 6 öğüne böldüm. Kahvaltı / kuruyemiş / yemek / meyve ceviz fındık badem gibi yine/ akşam yemeği/ meyve süt ☺️
mercimeginanne Busra9290 meyvee yoksa kilo artışı oluyor 🙄 eğer kek kurabiye tarzı bişey varsa da az porsiyon tercih ediyorum
yagizefeninannesi Busra9290 valla ben 2 öğün yemek yiyorum, kahvaltı ve akşam akşam üzeri 3 gibi meyve yiyorum ara öğün olarak
Beyziikoo Busra9290 Valla ara öğün mü bilmiyorum ama yemekten 2 saat sonra acıkıyorum akşamdan kalan yemeklerden ısıtıp yiyorum ya da kek elma falan yiyorum sonra akşam yemek sonra yine meyve 😂 Yani canım ne isterse onu yiyorum genelde de hep açımm😃😃
minnie123 Busra9290 3 ana öğün ve 3 ara öğünüm oluyor genellikle ara öğünlerimde ya meyve çiğ sebze yiyorum porsiyonları bölerek bazen yulaf ezmesi yiyorum içerisine ceviz findik badem ilave ediyorum veya yoğurt yiyorum ya da kefir içiyorum hepsini tabi aynı anda yemiyorum
Bsk-12 Ölümüne ayva yiyorum gece uyku tutmadığında bile kalkıp ayva yiyorum tekrar yatağa giriyorum ama öyle her defasında bi ayva değil ki ayvalar genelde büyük olur her defasında iki parmak genişliğinde bi dilim kesiyorum