Lütfen yardım edin !!!
5 haftalık gebeyim 3 gün önce rutin testler yapıldı Anti rubella ıgg 204(pozitif) Anti rubella ıgm 1.04 (pozitif) çıktı. Kızamıkçık geçiriyor görünüyorum. Avidite test yapıldı beklemediğim. Fakat çok korkuyorum. Küçükken kızamıkçık geçirmişim ve aşılarımda yapılmış. Son 3 ay içinde kızamıkçık getirmediğime eminim. Böyle bi sorunla karşılaşan varmı ? Sonuç ne oldu ?