SERNUR yaa ben birşey merak ediyorum 17 haftalık hamileyim en son 16 haftalık iken doktoruma gittim bebeğin gelişimi iyi dedi ama boy veya kilo hakkında birşey demedi birde ben hiç kilo almadım ama yemek yiyiyorum ben kilo almayınca bebekte almıyor diye sanıyorum ama öyle değildir demi