Dilayyy-es Kızlar 32 haftalık hamileyim gribim bogazım acıyor ve basım da agrı acaba koronamıyım diyorum olanlar bilgi verebilirmi belirtileri nelerdi
deniiizz Dilayyy-es benimde ilk belirtilerim boğaz ağrısı ve baş ağrıdı idi. Bence bir test yaptırın..
Moli Dilayyy-es her aksam kendimi korona sanıp doktora gitmekten son anda vazgeciyorum artık panik atak gecirdigimi düsünüyorum ☹️ Bence bir süre bekleyin zaten gidip pozitif bile cıksak bol sıvı meyve ve zorda kalırsak parol verecekler
Elfynsmr Dilayyy-es kendinizi izole edip evde geçirmeyi denen pozitif olsa bile ilaçsız ve vitaminlerle devam ediyorsunuz ama izole olamıyorum derseniz test yaptırıp zorunlu karantinaya girmiş oluyorsunuz siz ve temas ettiğiniz herkes
Dilayyy-es Moli evet benimde tek korkum ogluma gecer se varsa eger Allah Korusun diye 5 yasında o yavrumda