Merhabalar.Arkadaşlar Gaziantepte tanıdığınız çok iyi bir doktor var mı ultrasyon cihazı iyi olan adam akıllı bebek hakında bilgi veren.Ben Akademi hastanesine gidiyorum İbragim Büyükbeşe adamın ağzından zorla sesi çıkıyo ,ultrasyonda 2 dk dan fazla kalmıyorum ,bebeğimi detaylı bana gösterip anlatmıyor .Ve cihazında bir sorun var sanırım bir ay önce gittim 12 hafta 5 gün ona göre happy mom’u ayarladım dün yine gittim afam bana 16+0 diyo happy mom da 16+4 hep böyle bir geri söylüyo bi ileri haftasını öyle birşey mi olurmuş.Bana bebeğimi dün hiç göstermedi iki daka kemik yapılarına baktı organlarına baktı o kadar bebeğimi hiç görmedim dün moralim bozuluyo gerçekten sonuçta 1 ay bekliyorum ultrasyondan ultrasyona hiç şap şıp yapıp beni gönderiyo.Birkez değiştirdim doktorumu bunu da değiştirmek istiyorum .Bana gerçekten çok ilgili güler yüzlü hastalarını seven doğru dürüst kontrollerini yapan anlatan gösteren bir doktor tavsiyeniz var mı?