UrazyadaMasal Mervensari zamanını bekliyordur annesi bol yürüyüş ve squat yap etkisini görürsün inşallah
Minikcivciv10 Mervensari Aynı durumdayız haftaiçi gel dedi doktorum sanırım 40+0dan sonra bekletmicek
Minikcivciv10 Metehan1 özele gidiyorum aslında bekletmesi lazım ama günün dolunca çok bekletmem dedi doktorum 🤷🏼
Metehan1 Minikcivciv10 Bence senin ve bebeğinin her şeyi normalde bekletmeli doğal yollardan sancının başlaması daha iyi inşallah kolayca doğururuz bende bekliyorum ama ne ağrı ne sancı en ufak belirti yok🥴
Minikcivciv10 Metehan1 Doktor bekletir de başımdaki insanlar adama ısrar ediyor aman bişey oluverir bebeğe diye doktorla biz yıldık açıkçası çok bilmişler yüzünden 😂 kasılma ve sancılarım var nstde falan ama sürekli değil inşallah kolayca doğururuz🙏
Metehan1 Minikcivciv10 inşallah 🙏 ben şimdi muayeneden cıktım doktor suyu azalmış dedi pazar günü nst istedi suyu azalınca ne olur ki acaba kötü bir şeymi
Tubiss--- Bende doğuramayanlar kervanına katılmış durumdayım 39+3 olduk halen tık yok bu gidişle bende burada doğuramıyorum totemi yapıcam 🤣
Hmlayse Mervensari 39+5 deyim hiç belirti yok 0 açılma Rabbim hepimize kendi sancılarımızla doğuralım kolaylıkla sağ Salim dua edelim 🤲🤲🤲
Minikcivciv10 Metehan1 kötü düşünmeyin bol su tüketin ve havuçlu su için. Suyunuzun aktığını hissederseniz hastaneye gidin azalması iyi bişey değil ama panik de yapmayın. Kendinizi iyi gözlemleyin çok önemli bu süreç 🙏
Metehan1 Minikcivciv10 ama zaten benim 40 hafta oldu yani suyunu arttırmamın bi anlamı olur mu ki artık doğma zamanı çünkü
Minikcivciv10 Metehan1 Birşey diyemem o konuda yanlış yönlendirmek de istemem ama çok iyi takipte olun. Kokusuz ve iz bırakmayan bi lekelenme görürseniz suyunuzdur zaten dikkat etmelisiniz