Dmlkrts Melek0109 benimde bugn 17. Günüm benimde sağ tarafımda ağrı yanma oluyo benim estetik dikiş sağ tarafmda ip var ondan oluyormuş doktorum öyle dedi
Rmeysa_1661 Melek0109 çok normal 1 ay sürer doktorum bana hangi taraftan kesiye başlandıysa orası biraz yanma gibi ağrı olur demişti 🤗
Halidemat Melek0109 çok normal Canım korkma geçecek iki kere sezeryan oldum 20 günden sonra geçiyor benim sağ tarafta yanma ağrı çok olurdu
Busra1904 Halidemat 20 gün boyunca sürekli mi ağrı oluyor yoksa ara ara mi biraz tarif eder misiniz nasıl bir ağrı ve süresi