Seval22 Eayh evet yaptırdım normal çıktı doktorda şaşırıyor eşimle beni gördüğü için sizin haliniz neki bu bebek böyle iri diyor kime çekti bilmiyorum
DilanAren Seval22 bizimde öyle 29.haftada 1900gram çıktı baya önde gidiyor şekerde yok un ve şekeri yasakladı doktorum
Byzsfy1 Znurhalil kayseridesiniz galiba doktorunuz kim bizimki de 1050 gram 27 haftalıkken gayet iyi demişti doktorumuz
Dghtas Znurhalil biz bugün 27+5 iz doktor boyuna 31 cm dedi bana biraz minik geldi sizin kaç acaba boyu
Eayh Znurhalil bence baska doktora da gozuk.cnm yani kilosu gayet iyi nasıl zayif diyebilmis hayret ettim. Ayriyeten boy ölçüsüne cok takilmayin ne kadar uzun olabilirki? Ölçümler tahmin sadece yenidoğan etiketki kıyafetler küçük oluyor hemen ama 3 ay zibin vs gayet normal olur yani
Seval22 Eayh 34. Haftadayım şuan kendim 6 kilo aldım 55 ile hamile kaldım doktorda bebek alıyor senin yerine dedi
Eayh Seval22 evet gayet iyi almissin bencede onemli olan bebegin gelismesi zaten cok kilo almak marifet degil saglikli olanida bu 🌾