Selinn27 Kızlar merhaba bugün 8+6 olduk içimde acayip domates yeme isteği var sürekli yemek istiyorum sizde durumlar nasıl benim gibi olan var mı acaba cinsiyetle alakalı olabilir mi 🤔🙈
Valendia Selinn27 ilk bebegimde yedigim tek şeydi bayılıyordum resmen.cinsiyetle alakası varmı bilmiyorum ama kızım oldu 🥰
elisas-mom Selinn27 cinsiyetlemi alakalı bilmiyorum ama bende senin gibi ilk zamanlar çok yiyordum özellikle çeri domates 😂 sabah akşam yerdim sürekli şuan 37+4 üm yine seviyorum🍅 cinsiyetimiz kız🐣
yesilesinti Selinn27 tesadüf olabilir mi bilemedim ama ilk zamanlarda cok tuzlayıp yemiştim. Kızım olucak 😍
Chucky Selinn27 cinsiyetle alakalı değil bence ye ekişiyi çıkar Ayşe’yi demişler acayip yiyorum oğlum olacakmış 😂 hoş kızımda da ekşi yerdim ben
Selinn27 elisas-mom yaaa valla bende aynı desem 😂 allah sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin inşallah 🙏
yesilesinti Chucky bence de ekşi tatlı olayı alakasız oğullarımda hep turşu ekşi aşerdim kızımda tatlı 😅
mucizemhu Selinn27 Bende o haftalarda yerdim çok yiyince tiksindim oğlum olacak🥰 şuan yiyiyorum ama çok bağlı degilim😁😁 35+2yiz🥰🥰💙💙