Kızlar çok çok üzgünüm dün doktora gittim hiç sorun yoktu 32 haftalık hamileyim bugün tuvalete girdim idrar yaptık tan sonra tuvalet kağıdının pembe olduğunu gördüm geçen ayda olmuştu enfeksiyon dedi doktor gene aynı şey mi acaba öğleden sonra tekrar doktora gidicem çok korkuyorum.