Nur34can Bir yakınım için soruyorum bu gibi sorunu yaşayan oldu mu 5 saat sancı çekip karnını biri aşağı doğru itiyormuş gibi ağrı çekmek doktor rahim ağzı uzunluğu sınıra inmiş dedi düşük hapları verildi serum ve ipne yapıldı
MystryYYy Nur34can insallah durur kısalma. Benimde hc sorunum yokken 19. Haftada hafif kanamayla tamamen açıldığgmi bebegn kesesinin ciktigini ogrenmistim ve acil ameliyta alinmistim kaybetme oranimiz yuksekti sukur saglam ciktik. Serklaj uygulandi. Aslinda haftasi erken suan serklaj yapilsa iyi olurdu tabi doktoru daha iyi bilir.
Baybymucize Nur34can serklaj yapılabilir canım ben 15.haftamda acil serklaj amaliyatı oldum söyleyin akrabanıza iyi bir Prof yada dotenç bulup yaptırsın
Smctn Serklaj olabilir haftası küçük 20 haftadan sonra risk içeriyor sürekli yatsın bende serklajliyim yemek ve wc harici kalkmıyorum
MystryYYy mavikelebek_ ben serklaj oldum suan 28 haftalik. Seklaj olmasaydi 1 saate dogardi zatenki bebek dogmustu nerdeyse 😔