Bana doktorum 20 den sonra hissedersin demişti bana da bazen hissediyorum gibi geliyo ama belki de osikolojik olarak karnımjzda ki baska hareketleri bebek gibi hissediyor olabılırız. Ama benim göbeğimin alt kısmı biraz cıktı tam bir erkek göbeği🙂 ve normal karından daha sert ben de bu sekılde anlıyorım içinde bebek oldugunu normalden cok farklı cünkü❤