Merhaba anneler ve anne adayları. Ben 20. Haftada detaylı ultrason için gittiğimde kızımda olması gereken 2 arterden birinin olmadığını öğrendim. Gelişim geriliği ve erken Doğuma sebep olabilir dediler. Bunun yanında Başka hiçbir semptom görülmedi. Araştırdığımda ise çok farklı şeyler çıktı karşıma ve açıkçası çok endişelendim. Başıma böyle bir şey elen var mı? Yada bu durum olup bebeği sağlıklı olan ?