Arkadaşlar film cektirdim bu zamana kadar fikrini benimle paylaşan herkese çok teşekkür ediyorum..anestezi almadım ama hiç korkulck bı durum yokmuş çok rahat geçti sonuç yarın belli olcakmis ama çekim esnasında doktor rahmimin kapalı olduğunu söyledi uğraştı biraz açıldı ve ilaç gönderdi insalalh bundan sonda olur sizlerden de dua bekliyorum ☺️