Ceyda__
30 haftaya kadar ilk bebeğimde ki doktorum ve perinatoloji doktorum ile ilerledim. Sonra hastane değiştirmek zorunda kaldım dolayısı ile doktorda. Görümcemin doktoru ile ilerleme kararı aldık ama ilk doktorumada devam ediyorum sadece doğum için değişim oldu neyse. Biz kontrole gittik bütün raporlarımı verdim ve 2.li testimde Benden alınan kanda annenin değerleri olarak down sendromu riski çıkmış ama haberim yok. İki doktorumda bir şey demediler ama bu doktor öyle söyleyince elim ayağım titredi. Çünkü hafta olarak artık yapılacak bir şey yoktu.
Sonra doktor beni sakinleştirdi,Perinatoloji doktorumu aradı çünkü hocası idi. 2.li testtim ve detaylim diğer normal kontrollerim hep güzel ilerlediği için benim testimi ile yorumladıklarından bebeğimde öyle bir şey olmadığına karar verip beni boşuna şüpheye düşürmemek için bir şey söylememişler. Çünkü doktor yorumuna bağlı yazıyordu altta.
Doktorumuzda içi rahat etti demek ki hocam ultrason ve testler kötü bir şey görmedi ki söylemedi dedi. Güveniyorum ve korkmuyorum çünkü doktorlarımın ikiside çok iyi ve Perinatoloji doktorun dünya bölüm başkanı.
Sakın korkma çünkü benim yaşım 32 yaş hesaplaması olduğu için öyle çıkmış. Önemli olan bebeğin kontrol süreci ve 2.li 3.ül detaylıdan sonuçları önemli.
Kalbimi hep ferah tuttum, sizde kalbinizi ferah tutun. 💐🙏