Ceyda__ benimde 1.372 cikti ben hic kafama takmadim. Yapilacak hicbirsey yok cunku. Doktorum bu testlerin dogrulugu yuzde yuz degil yanilma cook oluyor saglikli dogan bebek binlerce dedi.
eger bebegim down sendromuysa aldiririm diyorsan git ambiyosentez yaptir yada yurtdisina kan ornegi gonder dedi.
ee bu bebek bana Allahtan gelmis zaten ole bisey varsa bile aldirmayacagim neden ustune dusup doktor doktor gezip kendime Bu sureci zindan edeyim ki.
Benim kendi kadin dogum doktorum kadin ve bana dediki ben ikili test yaptirmadim bile dedi. Zaten dogrulugu yuzde yuz degilki olsada aldirmazdim dedi.
bunu ogrenince bir tedavisi yok, ya aldiracaksin yada kendine zindan etmeyeceksin gunlerini.
dua et binlerce bu sonucla saglikli bebek doguran kadin var.
kendiniİ bebeginizi uzmeyin.
ense kalinligi benimde normal cikti, yasimda 27.
ense kalinligi normal ustunde ciksaydi ve yasim 40 ustu olsaydi veya ailemde genetik rahatsizlik olsaydi belki ozaman biraz endise ederdim.
ama suan bu anlarin tadini cikarip bebegimi seviyorum bol bol karnimda❤️
uzun oldu ama bu dediklerimi lutfen dikkate al, Herseyin Allahtan geldigini bilerek bebegine saril