Kızlar benim arkadaşımın pcosu haşimatosu ve tiroit bozukluğu var normalde aşılama veya tüp bebek önermişti doktoru, kendiliğinden hamile kalmış.
dün bana sonucunu attı.
22 ekim son adet tarihi. Salı günki kan değeri 65.19
yani değeri doktorada biraz düşük gelmiş tekrar gel ver demiş ama arkadaşım sürekli merak ediyor. Acaba geç döllenmedede böyle değer düşüklüğü mü oluyor, yoksa değer normal haftayla aynı gidip sadece ultrason ölçümümü geriden geliyor?