T_nisaa blueberyy00 bencede değilsiniz görmek için testi ayırtmışsınız ama bence bişey yok😓 adet gününüzde silikte olsa çıkardı
blueberyy00 T_nisaa normalde de görüyordum ama kameraya net çıksın diye öyle yapmıştm günüm gecmedi daha beklemedeyim yanılmis olabilirim evet
Mrv24 Ben adetime 7 gün kala yaptım ve aynı böyle çıkmıştı fotoğrafta zor belli oluyordu canm. Kan verdim ve pozitif çıktı. Hayırlısı olsun hakkın da inşAllah
blueberyy00 Mrv24 inşallah ama sen bir hafta kala ogrenmissin bu şekilde benim yarın günüm pek umudum yok o yüzden
T_nisaa blueberyy00 geçmediğini anladım kardeşim inşallah gebesindir istiyorsan rabbim gönlüne göre versin 🤗 adet günün geldiği için diyorum hani bugün yarın olmam gerek diyorsun ya daha net bir çizgi olurdu diyordum inşallah biz yanılmışızdır hayırlı haberini bekleriz
blueberyy00 HavvaMerve evet ışık kötü vurduğu için bide kamerada normale göre net çıkmadığı için böyle bi tık daha belli oldu diye böyle çektim
blueberyy00 Deletedmom15 valla bilmiyorum inşallah vardı heves etmek umutlabmak çok farklı bişey bizi bizim gibi olanlar anliyormus sadece onu anladım çok saol 🥰
blueberyy00 Canerkan1 evet çok hafif var görünüyor ama bu kadar silik çizgiler genelde kimyasal gebelikle sonuçlandığı için korkuyorum heves edemiyorum
Canerkan1 blueberyy00 korkma verende alanda rabbim insallah kuaginada alirsin benim kirmiziydi da noldu bos gebelikmis hayirlidi bilir rabbim
HavvaMerve blueberyy00 Anladım canım inşallah vardır 🤲🏼☺️ Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah
blueberyy00 Canerkan1 buda benim 4. Gebeligim olacak hatta bitane kimyasal geçirdim onunla beraber 5. Olacak hep kaybettim kısmet olmadı napalim dediğin gibi rabbim istediği olur bizimde sınavımız buymuş