2148 Kızlar bu sabah uyandıgimdan bu yana üç kez peçete ıslanır şekilde su geldi benden gece çok ağrım vardı doğumum aralık 10 ne yapsam bilemedim, annem normal diyor fazla olduğu için akmış diyor
gmzmyr 2148 bende de ilk su gelmeye başlamıştı işiyorum sanmıştım baktım durmuyor hemen gittim ve doktor suyum geldiği için yatışımı verdi gecesine doğurdum
Ozdmrkbraa 2148 doktorum bana tuvaletini tutmaya çalışır gibi tut eğer tutamıyorsan duyumdur o kontrole gelmen gerekir dedi sızıntıysa eğer suyun durumuna bakıyorlar canım haftanda yaklaşmış istersen bi doktora görün su azalması ihtimaline karşı en azından haberdar olursun
L183 2148 dün bende de oldu o 32 haftalık bu sabah yine olmuş çamaşır ıslanmış korktum şu an yorumları görünce
2148 gmzmyr doktora gitmek bana işkence çünkü merkezden 1 saat uzaktayım eşimde yok ambulans aramak zorundayım gitmek için
2148 Ozdmrkbraa bende tutamadım ama 3 gün önce kontroldeydim ntsde sancı yoktu suyum gayet iyi dedi dr şuan akma yok biraz beklesem mi acaba
2148 Boys_mama Çok heyecanliyim ve korku var ailem yanimda değil ayın 6,da gelecek annem kardeşim o güne kadar dayanmak istiyorum
Ozdmrkbraa 2148 imkanlarınız sıkıntılı olduğu için doktora hemen gidemiyorsanız takip edin sızıntınızı eşiniz gelince de doktora gidersiniz