Tatliskoo tansiyon sorununuz yoksa hamilelikte baş ağrısı çok sık rastlanan ir durum. ki zaten burada bir sürü de başlık açıldı. ben de 2 hamileliğimde 3 hafta çektim baş ağrısı. türk kahvesi çok iyi geldi. parol veya limonlu soda da içerseniz rahatlatır. hiçbirinin zararı yok, aşırıya kaçmadığınız sürece. tavsiye ederim, geçmiş olsun