Nslhnkr amiiin. Valla doktorun dediklerinin dışında hiç bir şey yapmadım. Düzenli besleniyorum ara öğünlerde çiğ fındık, çiğ badem yiyorum. Her gün mutlaka peynirimi, yoğurdumu yiyorum. Yumurta yiyemiyorum doktorumada söyledim hiç sorun değil önemli olan çeşitli beslenmen dedi. Haftada 2 kere balık yiyorum, sebze , et, tavuk yiyorum günde 1 tane muz yiyorum başkada bir şey yapmıyorum.