Kızlar ilk gebeliğim tecrübesizim erken doğum riski de var eksiklerimi tamamlamaya calışıyorum. Hastaneden cıkarken bebeği battaniyeye sarıp pusetle cıkarabilir miyiz yoksa o adını bilmiyorum ama kundak gibi içine koymalık şeylerden mi almalıyım? Kış bebeği olacak ama bildiğim kadarıyla o elde taşımalı kundaklar uzun süre kullanılmıyor bizde cok dışarı cıkan insanlar değiliz gereksiz bişey almak istemiyorum o yüzden pusette eğimli diye emin olamadım en mantıklısı hangisi acaba tecrübeliler yazabilir mi ☺️