Kizlar dün bebegim surekli top gibi kasılip durdu bi yerde. Aslinda her zaman olan biseydi ama baktim gece oldu yatiyorum hala kasılıyor dedim bu iste bi is var. Acile gittik. Nstde 10 dk da bir 100lere cikan sancim oldu. Alttan bakıldı açıklik yoktu. Serum bağlandı. Doktor serum bittikten sonra tekrar nst baglicam dedi. Sonraki nstde tekrar 10ere cikan sancı cıktı.. bebek gelirse artik durdurmam haftasi iyi dedi. Ama 38i gorse daha iyi dedi. Bende panik oldum cunku hazir degilim daha. Açıkligim olmadığı icin beni eve gonderdi ama boyle sancılarin olursa gel mutlaka dedi yani suniyle falan baslatcak heralde dogumu. Simdi heran dogurcam diye korkuyorum kizlar daha ne nişan var ne su. Arada yine toplanıyor bebek ama gitmeye korkuyorum bu sefer bırakmaz dogurturur diye. 40 i beklemez bu 1 hafta icinde gelir dedi doktor. Yasayan var mi ?