Mavininannesiseyda üslubu yanlış evet ama sürekli ölçüm yapmıyorlar. Ben de her hafta gidiyordum. Bir hafta ölçüyordu, diğer hafta sadece bebeğin sağlık durumuna bakıyordu ki siz test sonucu göstermeye gitmişsiniz, o sırada rica etmişsiniz. Sonuçta dışarda da bekleyen hastaları var. Randevular sarkıyor. Yaptığı şey bence yanlış değil ama kullandığı üslup yanlış, evet