Merhaba daha önceki başlığım çok altta kaldı tekrar yazmak istedim. Betahcg değerlerim 79-109-119 du 2 gün önce sağlık ocağında kan verdim 112 çıktı. Bugün tekrar kan verdim. Umarım değer kendi kendine düşer. Yoksa doktorum iğne ya da kürtaj dedi. Çok hafif lekelenme tarzı kanamam var. Benim gibi yaşayıp değeri düşen var mı? Nasıl bir yol izlediniz yardımcı olur musunuz?