Lamia123 Oğlumun ismini Zeynel Asaf koymak istiyorum bir taraftan da aklımda Eymen Asaf kalıyor çok kararsızım sizce Zeynel Asaf güzel bir isim mi?
Lamia123 Mom046 hmm bende ilk olarak Eymen Asaf istiyordum ama bir anda Zeynel girdi aklıma çok kararsızım 🙄
Mom046 Lamia123 Zeynel daha şahsınamünhasır diğer iki isim okulda,toplulukta hep cocugun arkadaşlarının arasında olacak emin olun tabi siz bilirsiniz ama farklılık her zaman iyidir nacizane görüşüm 🙂
uraluygar Eymen ve Asaf artik cok fazla var. 100 cocuktan 80inde vardir 😂 daha farkli bir isim dusunun bence mesela benim oglumun ismi Ural Altay suan 2. Hamileyim erkek olursa Uygar dusunuyorum. kiz olursada Piraye :)
Lamia123 uraluygar çok güzelmiş maşallah bende farklı bir isim olsun istedim ama hiç bulamadım eşim bana bıraktı ismi bende dünyanın en kararsız insanı olabilirim bu yüzden net bir karar vermek istiyorum 🥺
ExpatMom Lamia123 Erkek bebeğe isim çok zor, çeşit çok az. Nerdeyse 33 haftalık olduk daha isim yok ortada.
Lamia123 ExpatMom aynen öyle bende sürekli bir arama içerisindeyim artık ismini koyalım istiyorum Zeynel Asafı eşimde sevdi bakalım hayırlısı inşallah ♥️
Emel38 Ben inşallah oğlum olursa Berat koymayı düşünüyorum.Berat gecesinden esinlendim.Kızım olursada Elif Meva.Kuranı Kerim’in ilk harfi Elif ve cennet anlamına geliyormuş meva..inşallah kafamı karıştırmazlar 😁
Lamia123 Emel38 Emel38 Elif Meva çok güzel bir isim bence kulaga çok güzel geliyor ben çok sevdim kafanı karıştırırlar mı orasını bilemem de 😂ben kendi kafamı karıştırdım aslında oğlumuz olursa Muhammet zeyd koyup kızımız olursa Rozerin koyacaktık ama ben biraz düşününce erkek olarak o ismin çok ağır gelebileceğini düşündüm ve vazgeçtim 🥺