Fsn26 ben de joie dreamer aldım. Henüz kullanmadık ama kurulumunu yaptık, şimdilik güzel gözüküyo sadece müzikleri bazen cızırtılı oluyo, titreşimi normal müziğini çok kullanacağımızı sanmam. E bebekte 2-3 hafta önce yüzde 15 indirime girmişti, yine girer mi bilemiyorum. Kolay gelsin😊🙋🏽♀️